
|
Awesome Owner : ![]() Family ![]() Credits!
| Exam+tido+makan=GlLER nah.. amik kau... 2-3 weeks nie exam.. smalam bru jer abis.. hari niey saya buat cuti sendiri.. klu sakit org panggil MC(murid cuti) but.. today.. sy bt cuti sendiri.. hehehe warggghhhhhh!!!! EXAM.EXAM.EXAM... gmlas gler kot nk study... baik makan n ido jer.. yg tuh lbih afdal.. sy rase markah exam mid year nh emang BIAK PUNYA.. sbb sy x brapa nk study pom... nmpak jer buku terus mate ngantuk.. nak bt cmner.. nafsu tido x bleyh nk elak..~! tp.. sy akn cube sedaya upaya nk kawal nafsu ruh!!!! hehe... MAKAN? perkatann niey sme jugek ngan dilet lain .. dlam bahase ganunyer, MAKANG... dalam bahaso kelatenyo MAKE... hahaha.. sy amat suke hobiniey sjak masok f2... bdan sy ttibe jer naik mndadak~~ huhu.. sedey.. tp xper.. bile lg nak mkan BESAR cam niey kan?? hahaha... tujerlah.. okey.. gudbye.. jupe lagi 안녕!~ |